Поиск
Последние темы
Самые просматриваемые темы
Кто сейчас на форуме
Сейчас посетителей на форуме: 16, из них зарегистрированных: 1, скрытых: 0 и гостей: 15 tri_v
Больше всего посетителей (365) здесь было Пн Ноя 18, 2024 8:31 pm
Объявления
Нет ни одного объявления.
Про доступ до води та платні послуги на пляжах
Участников: 3
Страница 1 из 1
Про доступ до води та платні послуги на пляжах
Про доступ до води та платні послуги на пляжах.
Для приклада візьмемо ситуацію, коли на під’їзді по пляжу стоїть шлагбаум, за проїзд вимагають гроші, а про наявність та рівень послуг ви ще нічого не знаєте.
Треба пояснити людям, які охороняють шлагбаум, що їх дії не законні, а для цього треба самому ознайомитись з законами.
По перше
згідно з статтею 13 Конституції України:
Земля, її надра, атмосферне повітря, водні та інші природні ресурси, які знаходяться в межах території України, природні ресурси її континентального шельфу, виключної (морської) економічної зони є об'єктами права власності Українського народу.
Кожнийгромадянинмає право користуватисяприроднимиоб'єктами права власності
народу відповіднодо закону.
згідно з статтею 33 Конституції України:
Кожному, хто на законнихпідставахперебуває на територіїУкраїни,гарантується свобода пересування, вільнийвибірмісцяпроживання, право вільнозалишатитериторіюУкраїни, за виняткомобмежень, яківстановлюються законом.
згідно з статтею 3 Закона України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання»
свобода пересування - право громадянинаУкраїни, а такожіноземця та особи без громадянства, які на законнихпідставахперебувають в Україні, вільно та безперешкодно за своїмбажаннямпереміщатися по територіїУкраїни у будь-якомунапрямку, убудь-якийспосіб, у будь-який час, за виняткомобмежень, яківстановлюються законом.
По друге
згідно з статтею 60 Земельного Кодексу України:
Вздовж річок, морів і навколо озер, водосховищ та інших водойм з метою охорониповерхневих водних об'єктів від забруднення і засмічення та збереження їх водностівстановлюються прибережні захисні смуги.
Прибережнізахиснісмугивстановлюються по берегах річок та навколоводоймуздовж
урізу води (у меженнийперіод) шириною:
а) для малихрічок, струмків і потічків, а такожставківплощеюменш як 3 гектари– 25м;
б) для середніхрічок, водосховищ на них, водойм, а такожставківплощеюпонад 3 гектари
- 50 метрів;
в) для великих річок, водосховищ на них та озер - 100 метрів.
Уздовжморів та навколоморських заток і лиманіввстановлюєтьсяприбережназахиснасмуга шириною не меншедвохкілометріввідурізу води.Прибережнізахиснісмугивстановлюються за окремими проектами землеустрою.Межівстановленихприбережнихзахиснихсмуг і пляжних зон зазначаються в документаціїз землеустрою, кадастрових планах земельнихділянок, а також у містобудівнійдокументації.
Прибережнізахиснісмугивстановлюються на земельнихділянкахусіхкатегорій земель,крім земель морського транспорту.
згідно з статтею 83 Земельного Кодексу України:
4. До земель комунальноївласності, які не можутьпередаватись у приватнувласність,належать:
а) землізагальногокористуваннянаселенихпунктів (майдани, вулиці, проїзди, шляхи,
набережні, пляжі, парки, сквери, бульвари, кладовища, місцязнешкодження та утилізації
відходівтощо);
ґ) землі водного фонду, крімвипадків, визначенихцим Кодексом;
е) земельніділянки, штучно створені в межах прибережноїзахисноїсмугичисмуги
відведення, на землях лісогосподарськогопризначення та природно-заповідного фонду, що
перебувають у прибережнійзахиснійсмузіводнихоб'єктів, або на земельнихділянках дна
воднихоб'єктів.
згідно з статтею 93 Земельного Кодексу України:
3. Не підлягають передачі в оренду земельні ділянки, штучно створені у межахприбережної захисної смуги чи смуги відведення, на землях лісогосподарського призначення таприродно-заповідного фонду, розташованих у прибережній захисній смузі водних об’єктів, крімвипадків, передбачених законом.
По третє
згідно з статтею 47 Водного Кодексу України:
Загальне водокористування здійснюється громадянами для задоволення їх потреб (купання,плавання на човнах, любительське і спортивнерибальство, водопійтварин, забір води з воднихоб'єктів без застосування споруд аботехнічнихпристроїв та з криниць) безкоштовно, беззакріплення водних об'єктів за окремими особами та без надання відповідних дозволів.
З метою охорони життя і здоров'я громадян, охорони навколишнього природногосередовища та з інших передбаченихзаконодавствомпідставрайонні і міські ради за поданнямцентрального органу виконавчої влади, щореалізуєдержавну політику у сфері розвиткуводного господарства, центрального органу виконавчоївлади, що реалізує державну політику усфері санітарного та епідемічного благополуччя населення, обласних, Київської,Севастопольської міських державних адміністрацій, органу виконавчої влади АвтономноїРеспубліки Крим з питань охоронинавколишнього природного середовища та інших державнихорганів встановлюють місця, де забороняєтьсякупання, плавання на човнах, забір води дляпитних або побутових потреб, водопійтварин, а також за певних підстав визначають іншіумови, що обмежують загальне водокористування на водних об'єктах, розташованих на їхтериторії.
Місцеві ради зобов'язані повідомляти населення про встановлені ними правила, щообмежують загальне водокористування.
На водних об'єктах, наданих в оренду, загальне водокористування допускається на умовах,встановлених водокористувачем, за погодженням з органом, якийнадавводнийоб'єкт в оренду.
Водокористувач, який узяв водний об'єкт у користування на умовах оренди, зобов'язанийдоводити до відома населення умовиводокористування, а також про заборону загальноговодокористування на водному об'єкті, наданому в оренду.
Якщо водокористувачем або відповідною радою не встановлено таких умов, загальневодокористування визнається дозволеним без обмежень.
згідно з статтею 88 Водного Кодексу України:
З метою охорони поверхневих водних об'єктів від забруднення і засмічення та збереженняїх водності вздовж річок, морів і навколо озер, водосховищ та інших водойм в межахводоохоронних зон виділяються земельні ділянки під прибережні захисні смуги.Прибережні захисні смуги встановлюються по берегах річок та навколо водойм уздовжурізу води (у меженний період) шириною:
- для малих річок, струмків і потічків, а такожставківплощеюменше 3 гектарів - 25 м;
- для середніх річок, водосховищ на них та ставківплощеюбільше 3 гектарів - 50 м;
- для великих річок, водосховищ на них та озер - 100 м.
Прибережні захисні смуги встановлюються на земельнихділянкахвсіхкатегорій земель,
крім земель морського транспорту.
Землі прибережних захисних смуг перебувають у державній та комунальній власності таможуть надаватися в користування лише для цілей, визначенихцим Кодексом.
У межах існуючих населених пунктівприбережназахиснасмугавстановлюється з
урахуванням містобудівної документації.
Прибережні захисні смуги встановлюються за окремими проектами землеустрою.
Проекти землеустрою щодо встановлення меж прибережних захисних смуг (зустановленою в них пляжною зоною) розробляються в порядку, передбаченому законом.
Уздовж морів та навколо морських заток і лиманів встановлюється прибережна захиснасмуга шириною не менше двохкілометріввідурізу води.
У межах прибережноїзахисноїсмугиморів та навколо морських заток і лиманіввстановлюється пляжна зона, ширина якоївизначаєтьсязалежновід ландшафтно-формуючої
діяльності моря, але не менше 100 метріввідурізу води, щовключає:
території, розташованіміжлінією максимального відпливу та лінією максимальногонапливу хвиль, зареєстрованих під час найсильнішихштормів, а такожтериторію берега, яка
періодичнозатоплюєтьсяхвилями;
прибережнітериторії - складеніпіском, гравієм, камінням, ракушняком, осадовимипородами, що сформувалися в результатідіяльності моря, інших природних чи антропогеннихфакторів;
скелі, іншігірськіутворення.
Пляжна зона не встановлюється у межах прибережноїзахисної смуги морів та навколоморських заток і лиманів на земельнихділянках, віднесених до земель морського транспорту, атакож на земельних ділянках, на якихрозташованівійськові та інші оборонні об'єкти,рибогосподарські підприємства.
Користування пляжною зоною у межах прибережноїзахисної смуги морів та навколоморських заток і лиманів здійснюється з дотриманням вимог щодо охорони морськогосередовища, прибережної захисної смуги відзабруднення та засмічення і вимог санітарногозаконодавства.
До узбережжяморів, морських заток і лиманів у межах пляжної зони забезпечуєтьсябезперешкодний і безоплатний доступ громадян для загального водокористування, крімземельних ділянок, на яких розташованігідротехнічні, гідрометричні та лінійні споруди,санаторії та інші лікувально-оздоровчі заклади, дитячіоздоровчітабори.
У разінадання права користування пляжною зоною користувачі зобов'язані забезпечитибезперешкодний та безоплатний прохід вздовж берега моря, морської затоки чи лиману.
У межах населенихпунктівмісцевими органами виконавчої влади та органами місцевогосамоврядування виділяються та облаштовуються пляжні зони для безперешкодного табезоплатного користування.
згідно з статтею 89 Водного Кодексу України:
Прибережні захисні смуги є природоохоронною територією з режимом обмеженоїгосподарської діяльності.
У прибережних захисних смугах уздовж річок, навколо водойм та на островахзабороняється:
4) будівництво будь-яких споруд (крім гідротехнічних, навігаційного призначення,гідрометричних та лінійних), у тому числі баз відпочинку, дач, гаражів та стоянок автомобілів;
Як бачимо, хоч деякі закони допускають надання земель захисних смуг та пляжної зони в оренду, але зобов’язуютьорендарів забезпечити безперешкодний та безоплатний доступ громадян в 100 метрову пляжну зону. Тому будь який шлагбаум є незаконним, а дії людей що його охороняють є вимаганням.
згідно з статтею 189 Кримінального Кодексу України.
1. Вимога передачі чужого майна чи права на майно або вчинення будь-яких дій майнового характеру з погрозою насильства над потерпілим чи його близькими родичами, обмеження прав, свобод або законних інтересів цих осіб, пошкодження чи знищення їхнього майна або майна, що перебуває в їхньому віданні чи під охороною, або розголошення відомостей, які потерпілий чи його близькі родичі бажають зберегти в таємниці (вимагання), -
караютьсяобмеженнямволі на строк до п'ятироківабопозбавленнямволі на той самий строк.
2. Вимагання, вчинене повторно, або за попередньоюзмовоюгрупоюосіб, абослужбовоюособою з використаннямсвогослужбового становища, або з погрозоювбивствачизаподіяння тяжких тілеснихушкоджень, або з пошкодженнямчизнищенням майна, аботаке, щозавдалозначноїшкодипотерпілому, -
караєтьсяпозбавленнямволі на строк відтрьох до семи років.
3. Вимагання, поєднане з насильством, небезпечним для життячиздоров'я особи, аботаке, щозавдаломайновоїшкоди у великихрозмірах, -
караєтьсяпозбавленнямволі на строк відп'яти до десяти роківізконфіскацією майна.
4. Вимагання, щозавдаломайновоїшкоди в особливо великих розмірах, абовчиненеорганізованоюгрупою, абопоєднанеіззаподіянням тяжкого тілесногоушкодження, -
караєтьсяпозбавленнямволі на строк від семи до дванадцятироків з конфіскацією майна.
Слід довести до відома осіб що вимагають плату на шлагбаумі, що кримінальну відповідальність понесуть саме вони, а не люди, що їх туди поставили та зобов’язали це робити. Що чим більш агресивна буде їх поведінка та чим більша їх кількість, тем суворіше передбачено покарання. Сидіти зазвичай ніхто не хоче, тому найвірогідніше що Вас пропустять. Також зазначу, що треба вести відео фіксацію спілкування. Як що мирні доводи та обізнаність в законах не допомогли, не соромтесь викликати поліцію.
Більш легшому пропуску через шлагбаум може посприяти Ваша згода платити за додаткові послуги, такі як водопостачання, вивіз сміття, туалети то що. При цьому ціну на послуги можна обговорювати після того як заїхали та перевірили якість цих послуг, до речі від них можна відмовитися в будь який момент.
Збирання грошей за машину, причіп чи намет також є незаконним. Ви зобов’язані платити тільки за ті послуги які згодні отримати. Ваше перебування в пляжній зоні з будь яким Вашим майном не чим не заборонено, також нічим не регламентується площа місця, яке Ви займете.
Нав’язування платних послуг заборонено.
згідно з статтею 19 Закону України «Про захист прав споживачів»
1. Нечеснапідприємницька практика забороняється.
Нечеснапідприємницька практика включає:
1) вчиненнядій, щокваліфікуютьсязаконодавством як проявнедобросовісноїконкуренції;
2) будь-яку діяльність (діїабобездіяльність), що вводить споживача в оману або єагресивною.
4. Агресивноювважаєтьсяпідприємницька практика, яка фактично містить елементипримусу, докучання або неналежного впливу та істотновпливаєчи може вплинути на свободувибору або поведінку споживача стосовно придбання продукції.
згідно з статтею 1. Закону України «Про захист прав споживачів»
Визначення термінів
17) послуга - діяльністьвиконавця з надання (передачі) споживачеві певного визначеногодоговором матеріального чи нематеріального блага, що здійснюється за індивідуальнимзамовленням споживача для задоволення його потреб;
19) продукція - будь-яківиріб (товар), робота чи послуга, що виготовляються, виконуютьсячи надаються для задоволення потреб;
Всі закони на які наведені посилання можна завантажити з офіційного сайту
Верховної Ради України
http://zakon3.rada.gov.ua
При завантаженні слід вибрати кнопку «текст для друку» (принтер в правому верхньому кутку сторінки), та зберегти як PDFфайл чи роздрукувати. При збереженні на кожному аркуші будуть колонтитули з назвою, датою та адресою сайту походження документа. Такий роздрукований документ вважається офіційним виданням.
Ми будемо отримувати неякісні послуги за великі гроші рівно до тих пір доки не навчимося вимагати виконання своїх законних прав. І на це не варто шкодувати час та нерви.
Для приклада візьмемо ситуацію, коли на під’їзді по пляжу стоїть шлагбаум, за проїзд вимагають гроші, а про наявність та рівень послуг ви ще нічого не знаєте.
Треба пояснити людям, які охороняють шлагбаум, що їх дії не законні, а для цього треба самому ознайомитись з законами.
По перше
згідно з статтею 13 Конституції України:
Земля, її надра, атмосферне повітря, водні та інші природні ресурси, які знаходяться в межах території України, природні ресурси її континентального шельфу, виключної (морської) економічної зони є об'єктами права власності Українського народу.
Кожнийгромадянинмає право користуватисяприроднимиоб'єктами права власності
народу відповіднодо закону.
згідно з статтею 33 Конституції України:
Кожному, хто на законнихпідставахперебуває на територіїУкраїни,гарантується свобода пересування, вільнийвибірмісцяпроживання, право вільнозалишатитериторіюУкраїни, за виняткомобмежень, яківстановлюються законом.
згідно з статтею 3 Закона України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання»
свобода пересування - право громадянинаУкраїни, а такожіноземця та особи без громадянства, які на законнихпідставахперебувають в Україні, вільно та безперешкодно за своїмбажаннямпереміщатися по територіїУкраїни у будь-якомунапрямку, убудь-якийспосіб, у будь-який час, за виняткомобмежень, яківстановлюються законом.
По друге
згідно з статтею 60 Земельного Кодексу України:
Вздовж річок, морів і навколо озер, водосховищ та інших водойм з метою охорониповерхневих водних об'єктів від забруднення і засмічення та збереження їх водностівстановлюються прибережні захисні смуги.
Прибережнізахиснісмугивстановлюються по берегах річок та навколоводоймуздовж
урізу води (у меженнийперіод) шириною:
а) для малихрічок, струмків і потічків, а такожставківплощеюменш як 3 гектари– 25м;
б) для середніхрічок, водосховищ на них, водойм, а такожставківплощеюпонад 3 гектари
- 50 метрів;
в) для великих річок, водосховищ на них та озер - 100 метрів.
Уздовжморів та навколоморських заток і лиманіввстановлюєтьсяприбережназахиснасмуга шириною не меншедвохкілометріввідурізу води.Прибережнізахиснісмугивстановлюються за окремими проектами землеустрою.Межівстановленихприбережнихзахиснихсмуг і пляжних зон зазначаються в документаціїз землеустрою, кадастрових планах земельнихділянок, а також у містобудівнійдокументації.
Прибережнізахиснісмугивстановлюються на земельнихділянкахусіхкатегорій земель,крім земель морського транспорту.
згідно з статтею 83 Земельного Кодексу України:
4. До земель комунальноївласності, які не можутьпередаватись у приватнувласність,належать:
а) землізагальногокористуваннянаселенихпунктів (майдани, вулиці, проїзди, шляхи,
набережні, пляжі, парки, сквери, бульвари, кладовища, місцязнешкодження та утилізації
відходівтощо);
ґ) землі водного фонду, крімвипадків, визначенихцим Кодексом;
е) земельніділянки, штучно створені в межах прибережноїзахисноїсмугичисмуги
відведення, на землях лісогосподарськогопризначення та природно-заповідного фонду, що
перебувають у прибережнійзахиснійсмузіводнихоб'єктів, або на земельнихділянках дна
воднихоб'єктів.
згідно з статтею 93 Земельного Кодексу України:
3. Не підлягають передачі в оренду земельні ділянки, штучно створені у межахприбережної захисної смуги чи смуги відведення, на землях лісогосподарського призначення таприродно-заповідного фонду, розташованих у прибережній захисній смузі водних об’єктів, крімвипадків, передбачених законом.
По третє
згідно з статтею 47 Водного Кодексу України:
Загальне водокористування здійснюється громадянами для задоволення їх потреб (купання,плавання на човнах, любительське і спортивнерибальство, водопійтварин, забір води з воднихоб'єктів без застосування споруд аботехнічнихпристроїв та з криниць) безкоштовно, беззакріплення водних об'єктів за окремими особами та без надання відповідних дозволів.
З метою охорони життя і здоров'я громадян, охорони навколишнього природногосередовища та з інших передбаченихзаконодавствомпідставрайонні і міські ради за поданнямцентрального органу виконавчої влади, щореалізуєдержавну політику у сфері розвиткуводного господарства, центрального органу виконавчоївлади, що реалізує державну політику усфері санітарного та епідемічного благополуччя населення, обласних, Київської,Севастопольської міських державних адміністрацій, органу виконавчої влади АвтономноїРеспубліки Крим з питань охоронинавколишнього природного середовища та інших державнихорганів встановлюють місця, де забороняєтьсякупання, плавання на човнах, забір води дляпитних або побутових потреб, водопійтварин, а також за певних підстав визначають іншіумови, що обмежують загальне водокористування на водних об'єктах, розташованих на їхтериторії.
Місцеві ради зобов'язані повідомляти населення про встановлені ними правила, щообмежують загальне водокористування.
На водних об'єктах, наданих в оренду, загальне водокористування допускається на умовах,встановлених водокористувачем, за погодженням з органом, якийнадавводнийоб'єкт в оренду.
Водокористувач, який узяв водний об'єкт у користування на умовах оренди, зобов'язанийдоводити до відома населення умовиводокористування, а також про заборону загальноговодокористування на водному об'єкті, наданому в оренду.
Якщо водокористувачем або відповідною радою не встановлено таких умов, загальневодокористування визнається дозволеним без обмежень.
згідно з статтею 88 Водного Кодексу України:
З метою охорони поверхневих водних об'єктів від забруднення і засмічення та збереженняїх водності вздовж річок, морів і навколо озер, водосховищ та інших водойм в межахводоохоронних зон виділяються земельні ділянки під прибережні захисні смуги.Прибережні захисні смуги встановлюються по берегах річок та навколо водойм уздовжурізу води (у меженний період) шириною:
- для малих річок, струмків і потічків, а такожставківплощеюменше 3 гектарів - 25 м;
- для середніх річок, водосховищ на них та ставківплощеюбільше 3 гектарів - 50 м;
- для великих річок, водосховищ на них та озер - 100 м.
Прибережні захисні смуги встановлюються на земельнихділянкахвсіхкатегорій земель,
крім земель морського транспорту.
Землі прибережних захисних смуг перебувають у державній та комунальній власності таможуть надаватися в користування лише для цілей, визначенихцим Кодексом.
У межах існуючих населених пунктівприбережназахиснасмугавстановлюється з
урахуванням містобудівної документації.
Прибережні захисні смуги встановлюються за окремими проектами землеустрою.
Проекти землеустрою щодо встановлення меж прибережних захисних смуг (зустановленою в них пляжною зоною) розробляються в порядку, передбаченому законом.
Уздовж морів та навколо морських заток і лиманів встановлюється прибережна захиснасмуга шириною не менше двохкілометріввідурізу води.
У межах прибережноїзахисноїсмугиморів та навколо морських заток і лиманіввстановлюється пляжна зона, ширина якоївизначаєтьсязалежновід ландшафтно-формуючої
діяльності моря, але не менше 100 метріввідурізу води, щовключає:
території, розташованіміжлінією максимального відпливу та лінією максимальногонапливу хвиль, зареєстрованих під час найсильнішихштормів, а такожтериторію берега, яка
періодичнозатоплюєтьсяхвилями;
прибережнітериторії - складеніпіском, гравієм, камінням, ракушняком, осадовимипородами, що сформувалися в результатідіяльності моря, інших природних чи антропогеннихфакторів;
скелі, іншігірськіутворення.
Пляжна зона не встановлюється у межах прибережноїзахисної смуги морів та навколоморських заток і лиманів на земельнихділянках, віднесених до земель морського транспорту, атакож на земельних ділянках, на якихрозташованівійськові та інші оборонні об'єкти,рибогосподарські підприємства.
Користування пляжною зоною у межах прибережноїзахисної смуги морів та навколоморських заток і лиманів здійснюється з дотриманням вимог щодо охорони морськогосередовища, прибережної захисної смуги відзабруднення та засмічення і вимог санітарногозаконодавства.
До узбережжяморів, морських заток і лиманів у межах пляжної зони забезпечуєтьсябезперешкодний і безоплатний доступ громадян для загального водокористування, крімземельних ділянок, на яких розташованігідротехнічні, гідрометричні та лінійні споруди,санаторії та інші лікувально-оздоровчі заклади, дитячіоздоровчітабори.
У разінадання права користування пляжною зоною користувачі зобов'язані забезпечитибезперешкодний та безоплатний прохід вздовж берега моря, морської затоки чи лиману.
У межах населенихпунктівмісцевими органами виконавчої влади та органами місцевогосамоврядування виділяються та облаштовуються пляжні зони для безперешкодного табезоплатного користування.
згідно з статтею 89 Водного Кодексу України:
Прибережні захисні смуги є природоохоронною територією з режимом обмеженоїгосподарської діяльності.
У прибережних захисних смугах уздовж річок, навколо водойм та на островахзабороняється:
4) будівництво будь-яких споруд (крім гідротехнічних, навігаційного призначення,гідрометричних та лінійних), у тому числі баз відпочинку, дач, гаражів та стоянок автомобілів;
Як бачимо, хоч деякі закони допускають надання земель захисних смуг та пляжної зони в оренду, але зобов’язуютьорендарів забезпечити безперешкодний та безоплатний доступ громадян в 100 метрову пляжну зону. Тому будь який шлагбаум є незаконним, а дії людей що його охороняють є вимаганням.
згідно з статтею 189 Кримінального Кодексу України.
1. Вимога передачі чужого майна чи права на майно або вчинення будь-яких дій майнового характеру з погрозою насильства над потерпілим чи його близькими родичами, обмеження прав, свобод або законних інтересів цих осіб, пошкодження чи знищення їхнього майна або майна, що перебуває в їхньому віданні чи під охороною, або розголошення відомостей, які потерпілий чи його близькі родичі бажають зберегти в таємниці (вимагання), -
караютьсяобмеженнямволі на строк до п'ятироківабопозбавленнямволі на той самий строк.
2. Вимагання, вчинене повторно, або за попередньоюзмовоюгрупоюосіб, абослужбовоюособою з використаннямсвогослужбового становища, або з погрозоювбивствачизаподіяння тяжких тілеснихушкоджень, або з пошкодженнямчизнищенням майна, аботаке, щозавдалозначноїшкодипотерпілому, -
караєтьсяпозбавленнямволі на строк відтрьох до семи років.
3. Вимагання, поєднане з насильством, небезпечним для життячиздоров'я особи, аботаке, щозавдаломайновоїшкоди у великихрозмірах, -
караєтьсяпозбавленнямволі на строк відп'яти до десяти роківізконфіскацією майна.
4. Вимагання, щозавдаломайновоїшкоди в особливо великих розмірах, абовчиненеорганізованоюгрупою, абопоєднанеіззаподіянням тяжкого тілесногоушкодження, -
караєтьсяпозбавленнямволі на строк від семи до дванадцятироків з конфіскацією майна.
Слід довести до відома осіб що вимагають плату на шлагбаумі, що кримінальну відповідальність понесуть саме вони, а не люди, що їх туди поставили та зобов’язали це робити. Що чим більш агресивна буде їх поведінка та чим більша їх кількість, тем суворіше передбачено покарання. Сидіти зазвичай ніхто не хоче, тому найвірогідніше що Вас пропустять. Також зазначу, що треба вести відео фіксацію спілкування. Як що мирні доводи та обізнаність в законах не допомогли, не соромтесь викликати поліцію.
Більш легшому пропуску через шлагбаум може посприяти Ваша згода платити за додаткові послуги, такі як водопостачання, вивіз сміття, туалети то що. При цьому ціну на послуги можна обговорювати після того як заїхали та перевірили якість цих послуг, до речі від них можна відмовитися в будь який момент.
Збирання грошей за машину, причіп чи намет також є незаконним. Ви зобов’язані платити тільки за ті послуги які згодні отримати. Ваше перебування в пляжній зоні з будь яким Вашим майном не чим не заборонено, також нічим не регламентується площа місця, яке Ви займете.
Нав’язування платних послуг заборонено.
згідно з статтею 19 Закону України «Про захист прав споживачів»
1. Нечеснапідприємницька практика забороняється.
Нечеснапідприємницька практика включає:
1) вчиненнядій, щокваліфікуютьсязаконодавством як проявнедобросовісноїконкуренції;
2) будь-яку діяльність (діїабобездіяльність), що вводить споживача в оману або єагресивною.
4. Агресивноювважаєтьсяпідприємницька практика, яка фактично містить елементипримусу, докучання або неналежного впливу та істотновпливаєчи може вплинути на свободувибору або поведінку споживача стосовно придбання продукції.
згідно з статтею 1. Закону України «Про захист прав споживачів»
Визначення термінів
17) послуга - діяльністьвиконавця з надання (передачі) споживачеві певного визначеногодоговором матеріального чи нематеріального блага, що здійснюється за індивідуальнимзамовленням споживача для задоволення його потреб;
19) продукція - будь-яківиріб (товар), робота чи послуга, що виготовляються, виконуютьсячи надаються для задоволення потреб;
Всі закони на які наведені посилання можна завантажити з офіційного сайту
Верховної Ради України
http://zakon3.rada.gov.ua
При завантаженні слід вибрати кнопку «текст для друку» (принтер в правому верхньому кутку сторінки), та зберегти як PDFфайл чи роздрукувати. При збереженні на кожному аркуші будуть колонтитули з назвою, датою та адресою сайту походження документа. Такий роздрукований документ вважається офіційним виданням.
Ми будемо отримувати неякісні послуги за великі гроші рівно до тих пір доки не навчимося вимагати виконання своїх законних прав. І на це не варто шкодувати час та нерви.
_________________
Країли Русь лише УКРАЇНУ залишили.
Та що россіювала землі Русі - РОССІЄЮ стала.
Нове россіювання іде НОВОРОССІЯ.
Боріться русини - "поборете вам БОГ помогає".
Жнець- Сообщения : 533
Дата регистрации : 2015-05-30
Откуда : Харків
Re: Про доступ до води та платні послуги на пляжах
Угу. А пацаны-то и не знают...згідно з статтею 89 Водного Кодексу України:
Прибережні захисні смуги є природоохоронною територією з режимом обмеженоїгосподарської діяльності.
У прибережних захисних смугах уздовж річок, навколо водойм та на островахзабороняється:
4) будівництво будь-яких споруд (крім гідротехнічних, навігаційного призначення,гідрометричних та лінійних), у тому числі баз відпочинку, дач, гаражів та стоянок автомобілів;
А, хотя да, это наверное как раз "гідротехнічно-навігаційні споруди", ага.
ЗЫ: Это только пару фоточек с берегов обводного канала. Подобных "споруд" там сотни, по обоим берегам. И строительство продолжается.
А вы говорите "водный кодекс", ага... :Facepalm:
ЗЗЫ: Хотя на мелких жуликах-шлагбаумщиках уверенная морда кирпичем со ссылками на законы и конституции может и сработать, да. Но, правда, "правильная" морда-кирпичем на всяких мелких жуликов и так срабатывает обычно, и без цитирования простыней из законодательства.
_________________
Спящего кракадила палкой не тыкать. Это только кажется, что он дохлый.
Cayman- Сообщения : 177
Дата регистрации : 2015-09-02
Возраст : 49
Техника : Ford Explorer '95 + HomeCar Rally '97
Откуда : Киев
Re: Про доступ до води та платні послуги на пляжах
Cayman пишет:...Угу. А пацаны-то и не знают... ... А вы говорите "водный кодекс", ага... :Facepalm: ....
ЗЗЫ: Хотя на мелких жуликах-шлагбаумщиках уверенная морда кирпичем со ссылками на законы и конституции может и сработать, да. Но, правда, "правильная" морда-кирпичем на всяких мелких жуликов и так срабатывает обычно, и без цитирования простыней из законодательства.
"Знание законов..." - и далее по тексту, надеюсь все знают старую мудрость.
Тренероваться начинать можно и с "мелких жуликов-шлагбаумщиков", а там видно будет.
_________________
Країли Русь лише УКРАЇНУ залишили.
Та що россіювала землі Русі - РОССІЄЮ стала.
Нове россіювання іде НОВОРОССІЯ.
Боріться русини - "поборете вам БОГ помогає".
Жнець- Сообщения : 533
Дата регистрации : 2015-05-30
Откуда : Харків
Re: Про доступ до води та платні послуги на пляжах
Если позволите , немного юридического ликбеза. 1 - для осуществления любой коммерческой деятельности необходима регистрация в Управлении юстиции (на руках должно быть свидетельство с датой, номером регистрации и видом деятельности). 2- следом - идет регистрация в налоговой - также должно быть свидетельство о регистрации как налогоплательщика , с датой и номером . и 3 - поскольку нас начинает доставать, когда с нас пытаются сбить деньги за проезд, стоянку - то следует знать следующее. Все земли страны кому-то принадлежат - либо находятся в частной собственности, либо принадлежат пос. гор. обл советам, предприятиям или военным. существует сайт - "Кадастровая карта Украины" , вот ссылка - https://www.google.ru/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwihpenjzpjZAhXCFCwKHTxpC7IQFggmMAA&url=http%3A%2F%2Fmap.land.gov.ua%2F&usg=AOvVaw3zyc4B-r1k2zkIOvERBRh0 работает так - приближаете, находите интересующее вас место. если участок обведен синей линией , наводите на него курсор, нажимаете и держите. возникает и иконка с указание реестрового номера, владельца , а главное - код отведения земли. Практически все частные земельные наделы отведены под сельхозпроизводство . коды 01 и 01 01. Земельным кодексом Украины запрещено не целевое использование земли, такие земли нельзя передавать в аренду или устраивать на них платные кемпинги, стоянки, пляжи. Если на таком участке - уроды со шлагбаумом - звоните в полицию, сейчас нижнее звено полиции на строгом контроле и реагировать будут. Если земли в коммунальной собственности - то их можно передавать для обустройства платных кемпингов или пляжей, но должны присутствовать документы- 1- свидетельство от минюста 2 - свидетельство от налоговой 3 - договор аренды (только нотариальный) 3 - акт обследования территории МЧС и 4 - акт санэпидемслужбы о пригодности территории для массового отдыха людей. Если этих бумаг нет - звонок в полицию.
_________________
искать, не сдаваться! найти и перепрятать!
Лентяй- Модератор
- Сообщения : 1286
Дата регистрации : 2018-05-13
Возраст : 64
Техника : УАЗ 3309 переделанный под кемпер
Откуда : Украина, Николаев
Страница 1 из 1
Права доступа к этому форуму:
Вы не можете отвечать на сообщения
Вчера в 10:38 pm автор Лентяй
» как пережить жару котейке
Вс Июл 14, 2024 9:59 am автор Петрович
» Поздравляем с Днем рождения Кирилла Лентяй
Сб Май 25, 2024 12:24 pm автор Лентяй
» Литий-железо-фосфатные аккумуляторы
Вс Окт 15, 2023 7:26 pm автор Петрович
» Продам караван Wilk 420 1981г.
Ср Июн 14, 2023 1:52 pm автор Петрович
» Поздравляем с Днем рождения Валеру дядя Пончик
Чт Фев 09, 2023 8:07 pm автор Лентяй
» доработка ГБО
Чт Фев 02, 2023 9:52 pm автор Лентяй
» праздники
Сб Янв 07, 2023 10:24 am автор Лентяй
» состояние автодорог
Вт Дек 27, 2022 11:04 pm автор mihailudalcov