Поиск
Последние темы
Самые просматриваемые темы
Кто сейчас на форуме
Сейчас посетителей на форуме: 16, из них зарегистрированных: 0, скрытых: 0 и гостей: 16 :: 1 поисковая системаНет
Больше всего посетителей (85) здесь было Чт Апр 27, 2017 12:50 pm
Объявления
Нет ни одного объявления.
Тема о покупке прицепа за границей
+3
INDI
Barabosha
Павел Ледокол
Участников: 7
Страница 1 из 1
Тема о покупке прицепа за границей
Собственно говоря тема возникла примерно две недели назад. Обратился человек с просьбой подыскать ему караван за границей и соответственно пригнать его в Украину. По его параметрам нашел ему несколько вариантов и составил смету.
Ниже привожу пример ценообразования.
Явно шайхрайский продавець. Дата першої реєстрації може і 2001 рік, якщо перед тим цей трейлер стояв на кемпінгу, але модельний ряд 1991-1992 рік.
має дві спальні, але друга спальня фактично для однієї людини, немає гарячої води.
Є дві спальні, немає гарячої води, рік 1987 хоча є сумніви щодо року-швидше десь 1882 судячи з обшивки. Немає туаленої кімнати. По загальній вартості в 3000 дол. помістимось.
Для сімї з трьох чоловік ідеальний, але в чотирьох вже напряжно. Немає гарячої води.
Ці два останні варіанта мені сподобались само більше.
Для порівняння прицеп для двох дорослих у Львові без гарячої води та палатки коштує 4200 дол.
Двоосний і не відомо з чим ціна 7500. Дві осі добре їдуть по прямій трасі, а от далі, на подвіррі чи десь заїхати то вже біда.
Тепер по грошах приблизний кошторис.
1.Вартість самого причепу в Польші.
2. Страховка прицепа в Польші та оформлення документів -150 зл. (іх страховки на нас не розповсюджуються-ми іноземці)
3.Оформлення САТ 100 зл.
4. Наша митниця 50 дол.+500 грн. (Екологія, митиний брокер, радіаційний контроль, вага)
5. розмитнення +сертифікат відповідності- біля 50% від вартості прицепа. (як не знижуй вартість по документах-митниця рахує по своєму. )
6.Постановка в нас на облік біля 800-1000 грн.
7.Страховка мого авто-700 грн.
8.Всякі дурні видатки-300 грн.
9. Доба на митному складі в м. Городок (причіп та моя машина- обовязково спеціально туди іхати, коли оформляється на нашій митниці)-200 грн.
10. Солярка -приблизно 8 л на 100 км (пустий меньше-з прицепом більше) по 21,19 грн за літр (169,5 грн-100 км)
11. Можливо їхати по коротших дорогах, але по платних. На одне виходить
12. Купляти то платити за ВИАТУЛ не потрібно-маю це добро, і на рахунку за багато злотих-треба використовувати. (якщо загальна вага автопоїзду вийде більше 3500, або якщо буде 4 осі в автопоїзді.)
Оплата моєї роботи в тому числі отель та харчування-ціна по домовленності, орієнтовно 200 дол.
Злотий плаває приблизно в районі 7 грн.
Ниже привожу пример ценообразования.
Явно шайхрайский продавець. Дата першої реєстрації може і 2001 рік, якщо перед тим цей трейлер стояв на кемпінгу, але модельний ряд 1991-1992 рік.
має дві спальні, але друга спальня фактично для однієї людини, немає гарячої води.
Є дві спальні, немає гарячої води, рік 1987 хоча є сумніви щодо року-швидше десь 1882 судячи з обшивки. Немає туаленої кімнати. По загальній вартості в 3000 дол. помістимось.
Для сімї з трьох чоловік ідеальний, але в чотирьох вже напряжно. Немає гарячої води.
Ці два останні варіанта мені сподобались само більше.
Для порівняння прицеп для двох дорослих у Львові без гарячої води та палатки коштує 4200 дол.
Двоосний і не відомо з чим ціна 7500. Дві осі добре їдуть по прямій трасі, а от далі, на подвіррі чи десь заїхати то вже біда.
Тепер по грошах приблизний кошторис.
1.Вартість самого причепу в Польші.
2. Страховка прицепа в Польші та оформлення документів -150 зл. (іх страховки на нас не розповсюджуються-ми іноземці)
3.Оформлення САТ 100 зл.
4. Наша митниця 50 дол.+500 грн. (Екологія, митиний брокер, радіаційний контроль, вага)
5. розмитнення +сертифікат відповідності- біля 50% від вартості прицепа. (як не знижуй вартість по документах-митниця рахує по своєму. )
6.Постановка в нас на облік біля 800-1000 грн.
7.Страховка мого авто-700 грн.
8.Всякі дурні видатки-300 грн.
9. Доба на митному складі в м. Городок (причіп та моя машина- обовязково спеціально туди іхати, коли оформляється на нашій митниці)-200 грн.
10. Солярка -приблизно 8 л на 100 км (пустий меньше-з прицепом більше) по 21,19 грн за літр (169,5 грн-100 км)
11. Можливо їхати по коротших дорогах, але по платних. На одне виходить
12. Купляти то платити за ВИАТУЛ не потрібно-маю це добро, і на рахунку за багато злотих-треба використовувати. (якщо загальна вага автопоїзду вийде більше 3500, або якщо буде 4 осі в автопоїзді.)
Оплата моєї роботи в тому числі отель та харчування-ціна по домовленності, орієнтовно 200 дол.
Злотий плаває приблизно в районі 7 грн.
Павел Ледокол- Сообщения : 35
Дата регистрации : 2015-05-18
Возраст : 57
Откуда : Львов Украина
Re: Тема о покупке прицепа за границей
К сожалению ссылки на караваны не пустила система-говорит ранее чем через неделю после регистрации ссылки на интернет ресурсы запрещенны.
Павел Ледокол- Сообщения : 35
Дата регистрации : 2015-05-18
Возраст : 57
Откуда : Львов Украина
Re: Тема о покупке прицепа за границей
Вот и получается беда с караванами в Украине, впрочем как и с машинами. Там покупаеш, привозишь и пол цены отдай государству налогов. Вот и ездит всякий хлам по просторам нашей родины. Да и еще один момент. Даже если в фактуре стоит одна цена-например 1000 евро, то наша доблесная таможня все равно считает по своему, неведомуму алгоритму и ценят по максимуму.
Павел Ледокол- Сообщения : 35
Дата регистрации : 2015-05-18
Возраст : 57
Откуда : Львов Украина
Re: Тема о покупке прицепа за границей
странно ... мне разрешаетПавел Ледокол пишет:... ссылки на караваны не пустила система ...
попробуй так как я в этой теме https://caravan.forum2x2.com/t13-topic
полезная сводка ... т.е. не стоит ехать, разве только если какой-то эксклюзив или хочется покататся
зы: почему в разделе про "прицеп-палатки"? случайно?
_________________
Починаючи сперечатися з ідіотом, пам'ятай - тількіно почнеш вас автоматично стане двоє.
Re: Тема о покупке прицепа за границей
Паш,ну так и какова цена этих караванов на конечной точке выходит?А то читал-читал и не увидел.
INDI- Сообщения : 126
Дата регистрации : 2015-05-18
Re: Тема о покупке прицепа за границей
По этой сцылке две следущие битые.Сервер не найден. О как.Barabosha пишет:странно ... мне разрешаетПавел Ледокол пишет:... ссылки на караваны не пустила система ...
попробуй так как я в этой теме https://caravan.forum2x2.com/t13-topic
полезная сводка ... т.е. не стоит ехать, разве только если какой-то эксклюзив или хочется покататся
зы: почему в разделе про "прицеп-палатки"? случайно?
INDI- Сообщения : 126
Дата регистрации : 2015-05-18
Re: Тема о покупке прицепа за границей
Леша. Цена порядка 5500-6000 дол.
Павел Ледокол- Сообщения : 35
Дата регистрации : 2015-05-18
Возраст : 57
Откуда : Львов Украина
Re: Тема о покупке прицепа за границей
Те прицепы что я ему подыскал стоят в Польше порядка 3300-3500 евро. Плюс растаможить 1800 дол. Ну и соляра в два конца (порядка 1700 км). Это самые прямые расходы, не считая мелочевки и работы.
Павел Ледокол- Сообщения : 35
Дата регистрации : 2015-05-18
Возраст : 57
Откуда : Львов Украина
Re: Тема о покупке прицепа за границей
Почему я ищу прицепы в Польше. Во первых проще с языком, во вторых проще с докумантами, в третих по причине расстояния и как правило экономии на солярке, отеле и возможных проблемах с Немецкой полицией. В итоге мое мнение такое-лучше дать заработать польскому перекупщику 300 долларов, но их же секономить на солярке и отеле.
Павел Ледокол- Сообщения : 35
Дата регистрации : 2015-05-18
Возраст : 57
Откуда : Львов Украина
Re: Тема о покупке прицепа за границей
Паша, а какие расходы на границе, если я растамаживать и ставить на учёт караван не собираюсь? Только это - Екологія, митний брокер, радіаційний контроль, вага? Или ещё какие-то расходы будут? Хочу поставить на даче на постоянное пребывание. И что такое Оформление САТ?
hornet- Сообщения : 92
Дата регистрации : 2015-06-01
Возраст : 53
Техника : Peugeot Partner Tepee +Bergland 395MKT
Откуда : Тернопіль, Україна
Re: Тема о покупке прицепа за границей
http://www.autogidas.lt/hymer-eriba-440 ... 46938.html http://www.autogidas.lt/esterel-hurrica ... 46937.html
З пригоном допоможу
З пригоном допоможу
вояж4х4- Сообщения : 160
Дата регистрации : 2015-05-19
Возраст : 55
Техника : Nissan Navara , Burstner Lux
Откуда : Україна.Рівненська обл.м.Дубно
Re: Тема о покупке прицепа за границей
Паша пока за границей к пятнице появиться и будет новая информацияhornet пишет:Паша, а какие расходы на границе, если я растамаживать и ставить на учёт караван не собираюсь? Только это - Екологія, митний брокер, радіаційний контроль, вага? Или ещё какие-то расходы будут? Хочу поставить на даче на постоянное пребывание. И что такое Оформление САТ?
_________________
Два откормленных раба и шашлык из снегирей! Что еще нужно для спокойного отдыха
Oldmen- Модератор
- Сообщения : 1000
Дата регистрации : 2015-05-18
Техника : MB 2.2 VW 1.9 Neviadow 126H
Откуда : Украина, Запорожье
Re: Тема о покупке прицепа за границей
Дякую друже! Неодмінно скористаюсь допомогою!вояж4х4 пишет:http://www.autogidas.lt/hymer-eriba-440 ... 46938.html http://www.autogidas.lt/esterel-hurrica ... 46937.html
З пригоном допоможу
hornet- Сообщения : 92
Дата регистрации : 2015-06-01
Возраст : 53
Техника : Peugeot Partner Tepee +Bergland 395MKT
Откуда : Тернопіль, Україна
Re: Тема о покупке прицепа за границей
Андрей. Рад тебя слышать и видеть. Тернополю искренний привет.
Теперь по теме. САТ это таможенная декларация европейского союза. При вывозе с территории ЕС товара на сумму более 1000 евро надо оформлять САТ. Это делают польские таможенные брокеры. Цена как повезет-от 50 до 150 злотых.
Далее. Прицеп это транспортное средство и ты ввозиш его на таможенную территорию Украины. Весы, радио контроль и экология не стоят ничего (взятки не даю принципиально). И тут полный стоп. На дачу или на огород никого не волнует-обязан или растоможить или вывезти назад. Есть два варианта-порешать на таможне за взятку-смотри выше. Второй вариант попросить поляка чтоб въехал к нам в Украину и тут заблудился. Есть третий вариант-везти на лафете сам домик без рамы и таможить его как простой груз, но вопрос с документами-кто и как продал сам домик и документы на домик, а не на прицеп. Домик безномерной, номер только на раме-сколько стоит растаможить груз я не знаю, аренда лафеты как договоришся, но для лафеты надо покупать ВИАТУл-электронный прибор для оплаты дорожного налога.
Теперь по теме. САТ это таможенная декларация европейского союза. При вывозе с территории ЕС товара на сумму более 1000 евро надо оформлять САТ. Это делают польские таможенные брокеры. Цена как повезет-от 50 до 150 злотых.
Далее. Прицеп это транспортное средство и ты ввозиш его на таможенную территорию Украины. Весы, радио контроль и экология не стоят ничего (взятки не даю принципиально). И тут полный стоп. На дачу или на огород никого не волнует-обязан или растоможить или вывезти назад. Есть два варианта-порешать на таможне за взятку-смотри выше. Второй вариант попросить поляка чтоб въехал к нам в Украину и тут заблудился. Есть третий вариант-везти на лафете сам домик без рамы и таможить его как простой груз, но вопрос с документами-кто и как продал сам домик и документы на домик, а не на прицеп. Домик безномерной, номер только на раме-сколько стоит растаможить груз я не знаю, аренда лафеты как договоришся, но для лафеты надо покупать ВИАТУл-электронный прибор для оплаты дорожного налога.
Павел Ледокол- Сообщения : 35
Дата регистрации : 2015-05-18
Возраст : 57
Откуда : Львов Украина
Re: Тема о покупке прицепа за границей
Вообщем такое я еще не проходил.
Павел Ледокол- Сообщения : 35
Дата регистрации : 2015-05-18
Возраст : 57
Откуда : Львов Украина
Re: Тема о покупке прицепа за границей
Спасибо за информацию. Не думал, что всё так сложно. Будем думать, что делать.
P.S. Только я не Андрей, а Александр
P.S. Только я не Андрей, а Александр
hornet- Сообщения : 92
Дата регистрации : 2015-06-01
Возраст : 53
Техника : Peugeot Partner Tepee +Bergland 395MKT
Откуда : Тернопіль, Україна
Re: Тема о покупке прицепа за границей
Відпишуся і я, так як собі гнав причіп сам з Нідерландів пару тижнів тому, поїхали:
1. Однозначно дешевше пригнати причіп собі самому. Я знайшов пару варіантів, зписався\зізвонився з продавцями і поїхав за "будкою"
2. Витрати:
- вартість причепу;
- зняття з обліку 10євро;
- транзитні номера 10євро;
- страхівка на причіп (скільки не знаю бо забув(протупив ) купити коли знімав з обліку і купував страхівку уже в Польщі за 20злотих);
- польські автобани "туди" щось коло 50 злотих;
- 38% митні оплати від реальної вартості причепу (якщо не занижувати вартість причепу до 1000євро то 99%, що митні оплати будуть від реальної вартості, а не від "середньопотолочноїпохзякимкаталогам");
- на кордоні оплачуєш якісь копійки за щось там (забув, завтра спробую знайти квитанцію за, що) і усе, правда це при умові, що є попередня домовленість з митним-брокером за місцем проживання (або де будеш розмитнювати причіп) і він тобі оформлює усі доки ще до твого приїзду на кордон, на кордоні ти тільки вказуєш номер, який дасть брокер;
- послуги митного-брокера у моєму випадку були 800грн.;
- Сертифікат відповідності 800грн. (мають відмінити);
- "послуги" МРЕВ 750грн.
- паливо вийшло +\- 300євро. (у мене бак на 120літрів, тому трохи зекономив на солярці);
- їду не рахував бо то індивідуально, ночував в авто (увесь час їхав), а потім у причепі;
Платними дорогами на зворотній дорозі у Польщі не користувався бо "№;%;№" поляки при купівлі віатолу написали, що авто має норми викиду евро-0 бо у техпаспорті не вказано і немає сертифікату (хоча реально євро-4) і відповідно їхати платними дорогами вийшло досить таки коштовно. Для тих хто буде користуватися платними дорогами у Польщі раджу на сервісній станції (у дилера) узяти папір на англіцкій мові, що ваш автомобіль відповідає євро-4-5 (якщо це дійсно так), без такого "сертифікату" ці №№;;%;№ зареєструють ваше авто (яке може бути щойно з салону з нормами викидів хоч євро-20 ) як євро-0, майте це на увазі!!! А уся "фішка" у вартості оплати, для євро-0-2 вона драконівська
З.І. Тепер про нюанси, які мало хто говорить з "гонщиків"... декларацію SAD можна і не оформляти якщо непотрібно повертати ПДВ (як було у моєму випадку), просто напросто можна написати ще один договір купівлі-продажу від руки\надрукувати, що вартість причепу 990євро і його надати польському (якщо виїзд через Польщу) митнику. Польський митник у моєму випадку пробував розказувати, що я мав оформити декларацію ЕХ (ТУПО вимагав хабар), але був проігнорований і я нічого йому не платив, так як не повинен це робити (дякую "дальнобоям" які розказали про цей нюанс).
Так як я вказував реальну вартість причепу для розмитнення, то уже нашому митнику надав оригінальний договір купівлі-продажу з вказаною реальною вартістю причепу (копії моїх документів уже були в системі), наш митник також спробував запитати де декларація SAD, але заспокоївся коли отримав відповідь - "неможу знайти, мабуть поляки забрали і не віддали :3700: ", проблем на кордоні з нашого боку НЕбуло абсолютно і жодних хабарів нікому не давав (і не збирався).
З.І.І. Це мій перший причіп, їхав з роздрукованою інструкцією по огляду причіпу + консультувався з Віталієм "бруталій" за, що йому вдячний. Коли оглядав причіп то у власника прокату виникло запитання - "а ви часто причіпи купуєте? ви їх перепродуєте?" і був дуже здивований, що я перший раз купую причіп, казав, що так досконало ще ніхто причіп не оглядав у нього (хоча усі "косяки" і я не побачив, уже тут прийшлося доробляти).
1. Однозначно дешевше пригнати причіп собі самому. Я знайшов пару варіантів, зписався\зізвонився з продавцями і поїхав за "будкою"
2. Витрати:
- вартість причепу;
- зняття з обліку 10євро;
- транзитні номера 10євро;
- страхівка на причіп (скільки не знаю бо забув(протупив ) купити коли знімав з обліку і купував страхівку уже в Польщі за 20злотих);
- польські автобани "туди" щось коло 50 злотих;
- 38% митні оплати від реальної вартості причепу (якщо не занижувати вартість причепу до 1000євро то 99%, що митні оплати будуть від реальної вартості, а не від "середньопотолочноїпохзякимкаталогам");
- на кордоні оплачуєш якісь копійки за щось там (забув, завтра спробую знайти квитанцію за, що) і усе, правда це при умові, що є попередня домовленість з митним-брокером за місцем проживання (або де будеш розмитнювати причіп) і він тобі оформлює усі доки ще до твого приїзду на кордон, на кордоні ти тільки вказуєш номер, який дасть брокер;
- послуги митного-брокера у моєму випадку були 800грн.;
- Сертифікат відповідності 800грн. (мають відмінити);
- "послуги" МРЕВ 750грн.
- паливо вийшло +\- 300євро. (у мене бак на 120літрів, тому трохи зекономив на солярці);
- їду не рахував бо то індивідуально, ночував в авто (увесь час їхав), а потім у причепі;
Платними дорогами на зворотній дорозі у Польщі не користувався бо "№;%;№" поляки при купівлі віатолу написали, що авто має норми викиду евро-0 бо у техпаспорті не вказано і немає сертифікату (хоча реально євро-4) і відповідно їхати платними дорогами вийшло досить таки коштовно. Для тих хто буде користуватися платними дорогами у Польщі раджу на сервісній станції (у дилера) узяти папір на англіцкій мові, що ваш автомобіль відповідає євро-4-5 (якщо це дійсно так), без такого "сертифікату" ці №№;;%;№ зареєструють ваше авто (яке може бути щойно з салону з нормами викидів хоч євро-20 ) як євро-0, майте це на увазі!!! А уся "фішка" у вартості оплати, для євро-0-2 вона драконівська
З.І. Тепер про нюанси, які мало хто говорить з "гонщиків"... декларацію SAD можна і не оформляти якщо непотрібно повертати ПДВ (як було у моєму випадку), просто напросто можна написати ще один договір купівлі-продажу від руки\надрукувати, що вартість причепу 990євро і його надати польському (якщо виїзд через Польщу) митнику. Польський митник у моєму випадку пробував розказувати, що я мав оформити декларацію ЕХ (ТУПО вимагав хабар), але був проігнорований і я нічого йому не платив, так як не повинен це робити (дякую "дальнобоям" які розказали про цей нюанс).
Так як я вказував реальну вартість причепу для розмитнення, то уже нашому митнику надав оригінальний договір купівлі-продажу з вказаною реальною вартістю причепу (копії моїх документів уже були в системі), наш митник також спробував запитати де декларація SAD, але заспокоївся коли отримав відповідь - "неможу знайти, мабуть поляки забрали і не віддали :3700: ", проблем на кордоні з нашого боку НЕбуло абсолютно і жодних хабарів нікому не давав (і не збирався).
З.І.І. Це мій перший причіп, їхав з роздрукованою інструкцією по огляду причіпу + консультувався з Віталієм "бруталій" за, що йому вдячний. Коли оглядав причіп то у власника прокату виникло запитання - "а ви часто причіпи купуєте? ви їх перепродуєте?" і був дуже здивований, що я перший раз купую причіп, казав, що так досконало ще ніхто причіп не оглядав у нього (хоча усі "косяки" і я не побачив, уже тут прийшлося доробляти).
_________________
Степан Бандера - Герой України!
Похожие темы
» Прокат прицепа дачи Каплевидные Прицепы - Lifestylecamper
» Акция Мувер для прицепа Reich MC Economy Light 695 евро
» Прокат прицепа каравана Весфалия 5,5 метров TATU GROUP
» Акция Мувер для прицепа Reich MC Economy Light 695 евро
» Прокат прицепа каравана Весфалия 5,5 метров TATU GROUP
Страница 1 из 1
Права доступа к этому форуму:
Вы не можете отвечать на сообщения
|
|
Ср Мар 27, 2024 4:34 pm автор Лентяй
» Литий-железо-фосфатные аккумуляторы
Вс Окт 15, 2023 7:26 pm автор Петрович
» Продам караван Wilk 420 1981г.
Ср Июн 14, 2023 1:52 pm автор Петрович
» Поздравляем с Днем рождения Кирилла Лентяй
Чт Май 25, 2023 3:47 pm автор Лентяй
» Поздравляем с Днем рождения Валеру дядя Пончик
Чт Фев 09, 2023 8:07 pm автор Лентяй
» доработка ГБО
Чт Фев 02, 2023 9:52 pm автор Лентяй
» праздники
Сб Янв 07, 2023 10:24 am автор Лентяй
» состояние автодорог
Вт Дек 27, 2022 11:04 pm автор mihailudalcov
» Поздравляем с Днем рождения Andrejus (etre)
Чт Дек 22, 2022 3:59 pm автор Петрович