Караванинг в Украине. Форум любителей караванинга и туризма
Вы хотите отреагировать на этот пост ? Создайте аккаунт всего в несколько кликов или войдите на форум.
Поиск
 
 

Результаты :
 


Rechercher Расширенный поиск

Последние темы
» Сезон 2022.
Користування власним авто з єврономерами, ввезеним як транзитне EmptyВчера в 4:34 pm автор Лентяй

» Литий-железо-фосфатные аккумуляторы
Користування власним авто з єврономерами, ввезеним як транзитне EmptyВс Окт 15, 2023 7:26 pm автор Петрович

» Продам караван Wilk 420 1981г.
Користування власним авто з єврономерами, ввезеним як транзитне EmptyСр Июн 14, 2023 1:52 pm автор Петрович

» Поздравляем с Днем рождения Кирилла Лентяй
Користування власним авто з єврономерами, ввезеним як транзитне EmptyЧт Май 25, 2023 3:47 pm автор Лентяй

» Поздравляем с Днем рождения Валеру дядя Пончик
Користування власним авто з єврономерами, ввезеним як транзитне EmptyЧт Фев 09, 2023 8:07 pm автор Лентяй

» доработка ГБО
Користування власним авто з єврономерами, ввезеним як транзитне EmptyЧт Фев 02, 2023 9:52 pm автор Лентяй

» праздники
Користування власним авто з єврономерами, ввезеним як транзитне EmptyСб Янв 07, 2023 10:24 am автор Лентяй

» состояние автодорог
Користування власним авто з єврономерами, ввезеним як транзитне EmptyВт Дек 27, 2022 11:04 pm автор mihailudalcov

»  Поздравляем с Днем рождения Andrejus (etre)
Користування власним авто з єврономерами, ввезеним як транзитне EmptyЧт Дек 22, 2022 3:59 pm автор Петрович

Март 2024
ПнВтСрЧтПтСбВс
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Календарь Календарь

Кто сейчас на форуме
Сейчас посетителей на форуме: 17, из них зарегистрированных: 1, скрытых: 0 и гостей: 16 :: 1 поисковая система

Петрович

Больше всего посетителей (85) здесь было Чт Апр 27, 2017 12:50 pm
Объявления

    Нет ни одного объявления.


    Користування власним авто з єврономерами, ввезеним як транзитне

    Перейти вниз

    Користування власним авто з єврономерами, ввезеним як транзитне Empty Користування власним авто з єврономерами, ввезеним як транзитне

    Сообщение автор Valeriy Пн Окт 22, 2018 12:20 pm

    Ось яке рішення прийняв Верховний суд з цього приводу.     https://supreme.court.gov.ua/supreme/pres-centr/news/579765/
    Користування власним авто з єврономерами, ввезеним як транзитне, не є правопорушенням, передбаченим ст. 469 МК України
    22 жовтня 2018, 08:45

    Користування або розпорядження транспортними засобами особистого користування, які ввезені з метою транзиту через митну територію України, не є адміністративним правопорушенням, передбаченим у ч. 2 ст. 469 Митного кодексу України.

    Такого висновку дійшов Верховний Суд, розглянувши в касаційному порядку позов фізичної особи до митниці про скасування постанови, якою позивача визнано винним у вчиненні порушення митних правил, передбачених ч. 2 ст. 469 МК України, та накладено на нього штраф у розмірі 500 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (8500 грн).

    Суть спору полягає в тому, що позивач, будучи власником автомобіля з реєстраційним номером Естонії і не знятого там з реєстрації, 26 лютого 2016 року ввіз цей автомобіль на митну територію України на підставі митної декларації з метою транзиту. Під час судових засідань сам позивач визнав, що ввіз зазначений транспортний засіб для тривалого використання на території України, а режим «транзит» заявив, щоб уникнути необхідності митного оформлення автомобіля та сплати відповідних платежів.

    Апеляційний суд, скасувавши постанову суду першої інстанції,  відмовив у задоволенні позовних вимог.

    Позивач не погодився з таким рішенням і оскаржив його в касаційному порядку, пославшись на Рішення Конституційного Суду України № 1-рп/2015, в якому зазначено, що користування або розпорядження транспортними засобами особистого користування, які ввезені з метою транзиту через митну територію України, не є адміністративним правопорушенням, передбаченим у ч. 2 ст. 469 МК України.

    Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду визнав, що касаційна скарга підлягає задоволенню.

    Як вбачається з оскаржуваної постанови, підставою для її прийняття стало те, що позивач у строки, визначені ст. 95 МК України (для автотранспорту – 10 діб, у разі переміщення в зоні діяльності однієї митниці – 5 діб), автомобіля не вивіз, натомість продовжує ним користуватись як транспортним засобом, митне оформлення якого не закінчено, без дозволу митниці.

    Верховний Суд, враховуючи висновок Конституційного Суду України, зазначив, що в ч. 2 ст. 469 МК України чітко визначені дії, бездіяльність та умови, які кваліфікуються як правопорушення щодо товарів, митне оформлення яких не закінчено або які перебувають на тимчасовому зберіганні під митним контролем чи поміщені в режим митного складу. Такий митний режим, як тимчасове ввезення, не зазначений у вказаних положеннях Кодексу.

    За таких обставин колегія суддів Касаційного адміністративного суду вважає обґрунтованим висновок суду першої інстанції про скасування оскаржуваної постанови, оскільки в діях позивача відсутній склад порушення митних правил, передбачений ч. 2 ст. 469 МК України.


    А тут її можна побачити. Постанова Верховного Суду від 1 жовтня 2018 року у справі 689/1980/16-а – http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/76851005

    Valeriy

    Сообщения : 719
    Дата регистрации : 2017-02-03
    Техника : Фиат Дукато
    Откуда : Запорожье

    Вернуться к началу Перейти вниз

    Користування власним авто з єврономерами, ввезеним як транзитне Empty Re: Користування власним авто з єврономерами, ввезеним як транзитне

    Сообщение автор Valeriy Пн Окт 22, 2018 5:53 pm

    Обосновал такое решение Верховный суд руководствуясь следующим решением Конституционного Суда Украины.

    ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
    РІШЕННЯ
    КОНСТИТУЦІЙНОГО СУДУ УКРАЇНИ
    у справі за конституційним зверненням Мартинова Володимира Володимировича щодо офіційного тлумачення положень частини другої статті 469 Митного кодексу України


    м. Київ
    31 березня 2015 року
    № 1-рп/2015 Справа № 1-4/2015


    Конституційний Суд України у складі суддів:

    Бауліна Юрія Васильовича - головуючого,
    Вдовіченка Сергія Леонідовича - доповідача,
    Гультая Михайла Мирославовича,
    Запорожця Михайла Петровича,
    Касмініна Олександра Володимировича,
    Литвинова Олександра Миколайовича,
    Мельника Миколи Івановича,
    Саса Сергія Володимировича,
    Сергейчука Олега Анатолійовича,
    Сліденка Ігоря Дмитровича,
    Стецюка Петра Богдановича,
    Тупицького Олександра Миколайовича,
    Шаптали Наталі Костянтинівни,
    Шевчука Станіслава Володимировича,
    Шишкіна Віктора Івановича,

    розглянув на пленарному засіданні справу за конституційним зверненням громадянина Держави Ізраїль Мартинова Володимира Володимировича щодо офіційного тлумачення положень частини другої статті 469 Митного кодексу України.
    Приводом для розгляду справи відповідно до статей 42, 43 Закону України „Про Конституційний Суд України“ стало конституційне звернення Мартинова В.В.
    Підставою для розгляду справи згідно зі статтею 94 Закону України „Про Конституційний Суд України“ є наявність неоднозначного застосування судами України положень частини другої статті 469 Митного кодексу України.
    Заслухавши суддю-доповідача Вдовіченка С.Л. та дослідивши матеріали справи, у тому числі позиції Голови Верховної Ради України, Державної фіскальної служби України, науковців Академії митної служби України, Київського національного університету імені Тараса Шевченка, Національного юридичного університету імені Ярослава Мудрого, Національного університету „Одеська юридична академія“, Українського бюро лінгвістичних експертиз Національної академії наук України, Конституційний Суд України
    установив:

    1. Громадянин Держави Ізраїль Мартинов В.В. звернувся до Конституційного Суду України з клопотанням дати офіційне тлумачення положень частини другої статті 469 Митного кодексу України (далі - Кодекс), в якій закріплено адміністративну відповідальність за зміну стану товарів, митне оформлення яких не закінчено, або товарів, що перебувають на тимчасовому зберіганні під митним контролем на складі тимчасового зберігання, на складі організації - отримувача гуманітарної допомоги або на митному складі, користування та розпорядження ними без дозволу органу доходів і зборів, а так само невжиття передбачених частиною четвертою статті 204 Кодексу заходів щодо товарів, строк тимчасового зберігання яких під митним контролем на складі тимчасового зберігання, на складі організації - отримувача гуманітарної допомоги або на митному складі закінчився.
    Суб’єкт права на конституційне звернення просить витлумачити словосполучення „користування та розпорядження“, яке міститься у наведених положеннях, в аспекті питання, у чому полягає об’єктивна сторона адміністративного правопорушення: у користуванні та розпорядженні товарами без дозволу органу доходів і зборів чи у вчиненні однієї із зазначених дій.
    На підтвердження неоднозначного застосування судами України частини другої статті 469 Кодексу Мартинов В.В. долучив до конституційного звернення копії постанови Ковпаківського районного суду міста Суми від 1 жовтня 2013 року (у справі, в якій він був стороною) та постанови Богородчанського районного суду Івано-Франківської області від 27 серпня 2013 року. Застосовуючи вказані положення, в одному випадку суд дійшов висновку, що користування автомобілем, ввезеним в Україну в митному режимі тимчасового ввезення, без дозволу органу доходів і зборів особою, яка не ввозила транспортний засіб в Україну, є підставою для її притягнення до адміністративної відповідальності, а в іншому - що відповідальність для цієї особи може наставати лише у разі вчинення нею обох дій сукупно, а саме користування та розпорядження таким автомобілем без дозволу органу доходів і зборів.
    На думку автора клопотання, зазначена судова практика призвела до порушення його конституційних прав на рівність перед законом і на судовий захист.

    2. Вирішуючи порушене у конституційному зверненні питання, Конституційний Суд України виходить з такого.
    2.1. Україну проголошено правовою державою, в якій визнається і діє принцип верховенства права (стаття 1, частина перша статті 8 Основного Закону України). Складовими принципу верховенства права є, зокрема, правова передбачуваність та правова визначеність, які необхідні для того, щоб учасники відповідних правовідносин мали можливість завбачати наслідки своїх дій і бути впевненими у своїх законних очікуваннях, що набуте ними на підставі чинного законодавства право, його зміст та обсяг буде ними реалізовано (абзац третій пункту 4 мотивувальної частини Рішення Конституційного Суду України від 11 жовтня 2005 року № 8-рп/2005).
    Засади митної справи, діяння, які є, зокрема, адміністративними правопорушеннями, та відповідальність за них визначаються виключно законами України (пункти 9, 22 частини першої статті 92 Конституції України).
    2.2. Відповідно до частин першої, третьої статті 7 Кодексу державна митна справа охоплює встановлені порядок і умови переміщення товарів через митний кордон України, їх митний контроль та митне оформлення, митні режими та умови їх застосування, заборони та/або обмеження щодо ввезення в Україну, вивезення з України та переміщення через територію України транзитом окремих видів товарів тощо.
    У Кодексі закріплено такі види митних режимів щодо товарів: імпорт (випуск для вільного обігу), реімпорт, експорт (остаточне вивезення), реекспорт, транзит, тимчасове ввезення, тимчасове вивезення, митний склад, вільна митна зона, безмитна торгівля, переробка на митній території, переробка за межами митної території, знищення або руйнування, відмова на користь держави (стаття 70).
    Переміщення товарів через митний кордон України, пред’явлення їх відповідним органам для проведення митного контролю та митного оформлення, а також здійснення операцій з товарами, що перебувають під митним контролем, регламентуються митними правилами (пункт 28 частини першої статті 4 Кодексу).
    Особи, які переміщують товари на митну територію України, повинні дотримуватися митних правил, визначених у Кодексі; за порушення (недотримання) цих правил у Кодексі передбачено адміністративну відповідальність.
    2.3. Згідно з частиною першою статті 458 Кодексу порушення митних правил є адміністративним правопорушенням, яке являє собою протиправні, винні (умисні або з необережності) дії чи бездіяльність, що посягають на встановлений Кодексом та іншими актами законодавства України порядок переміщення товарів, транспортних засобів комерційного призначення через митний кордон України, пред’явлення їх відповідним органам для проведення митного контролю та митного оформлення, а також здійснення операцій з товарами, що перебувають під митним контролем або контроль за якими покладено на відповідні органи, і за які Кодексом передбачена адміністративна відповідальність. Види порушень митних правил та відповідальність за такі правопорушення закріплено у главі 68 Кодексу.
    Адміністративну відповідальність за неправомірні операції з товарами, митне оформлення яких не закінчено, або з товарами, що перебувають на тимчасовому зберіганні під митним контролем, встановлено у статті 469 Кодексу. У частині другій цієї статті визначено відповідальність за такі порушення митних правил, як зміна стану товарів, митне оформлення яких не закінчено, або товарів, що перебувають на тимчасовому зберіганні під митним контролем на складі тимчасового зберігання, на складі організації - отримувача гуманітарної допомоги або на митному складі, користування та розпорядження ними без дозволу органу доходів і зборів, а так само невжиття передбачених частиною четвертою статті 204 Кодексу заходів щодо товарів, строк тимчасового зберігання яких під митним контролем на складі тимчасового зберігання, на складі організації - отримувача гуманітарної допомоги або на митному складі закінчився.
    За пунктом 57 частини першої статті 4 Кодексу товарами є будь-які рухомі речі, у тому числі ті, на які законом поширено режим нерухомої речі (крім транспортних засобів комерційного призначення), валютні цінності, культурні цінності, а також електроенергія, що переміщується лініями електропередачі.
    Синтаксичний аналіз частини другої статті 469 Кодексу дає підстави вважати, що сполучник „та“ поєднує однорідні підмети „користування“ і „розпорядження“, які разом з іншими („зміна стану“, „невжиття заходів“) становлять перелік окремих діянь (дій або бездіяльності), що утворюють об’єктивну сторону адміністративного правопорушення, передбаченого у цій правовій  нормі.
    Із змісту частини другої статті 469 Кодексу вбачається, що таке правопорушення може бути вчинене у формі певних дій (зміна стану, користування, розпорядження) чи бездіяльності (невжиття певних заходів) щодо товарів, митне оформлення яких не закінчено або які перебувають на тимчасовому зберіганні під митним контролем чи поміщені в режим митного складу. Будь-який інший митний режим, у тому числі тимчасового ввезення, не зазначений у вказаних положеннях Кодексу.
    У результаті системного дослідження приписів Кодексу Конституційний Суд України дійшов висновку, що адміністративним правопорушенням, закріпленим у частині другій статті 469 Кодексу, може бути окремо як користування, так і розпорядження без дозволу органу доходів і зборів товарами, митне оформлення яких не закінчено або які перебувають на тимчасовому зберіганні під митним контролем чи поміщені в режим митного складу. Користування або розпорядження транспортними засобами особистого користування, які поміщені в митний режим тимчасового ввезення на митну територію України і щодо яких порушено питання у конституційному зверненні, не утворює складу адміністративного правопорушення, передбаченого у частині другій статті 469 Кодексу.
    Враховуючи викладене та керуючись статтями 147, 150, 153 Конституції України, статтями 51, 62, 63, 66, 67, 69, 95 Закону України „Про Конституційний Суд України“, Конституційний Суд України

    вирішив:

    1. Словосполучення „користування та розпорядження“, що міститься в положеннях частини другої статті 469 Митного кодексу України, згідно з якою адміністративним правопорушенням визнається, зокрема, зміна стану товарів, митне оформлення яких не закінчено, або товарів, що перебувають на тимчасовому зберіганні під митним контролем на складі тимчасового зберігання, на складі організації - отримувача гуманітарної допомоги або на митному складі, користування та розпорядження ними без дозволу органу доходів і зборів, необхідно розуміти так, що адміністративним правопорушенням є окремо як користування, так і розпорядження без дозволу органу доходів і зборів товарами, митне оформлення яких не закінчено або які перебувають на тимчасовому зберіганні під митним контролем чи поміщені в режим митного складу.
    Користування або розпорядження транспортними засобами особистого користування, які поміщені в митний режим тимчасового ввезення на митну територію України, не є адміністративним правопорушенням, передбаченим у частині другій статті 469 Митного кодексу України.

    2. Рішення Конституційного Суду України є обов’язковим до виконання на території України, остаточним і не може бути оскаржене.

    Рішення Конституційного Суду України підлягає опублікуванню у „Віснику Конституційного Суду України“ та в інших офіційних виданнях України.
    КОНСТИТУЦІЙНИЙ СУД УКРАЇНИ
    {Окрема думка судді Вдовіченка С.Л. стосовно Рішення}

    Valeriy

    Сообщения : 719
    Дата регистрации : 2017-02-03
    Техника : Фиат Дукато
    Откуда : Запорожье

    Вернуться к началу Перейти вниз

    Вернуться к началу

    - Похожие темы

     
    Права доступа к этому форуму:
    Вы не можете отвечать на сообщения